РЕГУЛЯТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ
- Категорія: Державні закупівлі районної ради
- Опубліковано: 10 лютого 2015
ПОВІДОМЛЕННЯ
про акцепт пропозиції конкурсних торгів, або цінової пропозиції, або пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі
1. Замовник (генеральний замовник).
1.1. Найменування:Сумська районна рада
1.2. Код за ЄДРПОУ: 24004422
1.3. Місцезнаходження:Вул. Іллінська, буд. 97, каб. 27, 3-й поверх, Сумська область, м. Суми, 40009.
2. Предмет закупівлі.
2.1. Найменування предмета закупівлі:Енергія електрична 35.11.1
2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:172408 кВт*год
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:Вул. Іллінська, буд.97, Сумська область, м.Суми.
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: березень-грудень місяці 2015 року.
3. Процедура закупівлі:Переговорна процедура закупівлі.
4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 31.01.2015р., № 031075, ВДЗ№181 (31.01.2015) від 31.01.2015р.
5. Учасник-переможець (учасники-переможці).
5.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:Публічне акціонерне товариство «Сумиобленерго», вул. Д. Коротченка, буд.7, Сумська область, м. Суми, 40035, тел. (0542)78-64-25, факс (0542) 65-94-49.
5.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:ЄДРПОУ 23293513.
5.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс:Вул. Д. Коротченка, 7, Сумська область, м. Суми, 40035; тел. (0542) 78-64-25, факс (0542) 65-94-49.
6. Ціна акцептованої пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі):
|
316897 грн 12 коп.. з ПДВ |
|
Триста шістнадцять тисяч вісімсот дев’яносто сім гривень 12 копійок з ПДВ. |
7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі): 03.02.2015р.
8. Строк, протягом якого має бути укладений договір про закупівлю (рамкова угода):з 28.02.2015р.
Заступник голови комітету з конкурсних торгів,
головний спеціаліст відділу з питань
організаційного, юридичного та кадрового
забезпечення діяльності виконавчого
апарату районної ради Л.А.Тіщенко