Слайди новин

Звітували депутати фракції «Слуга Народу» у Сумській районній раді

Звітували депутати фракції «Слуга Народу» у Сумській районній раді

  25 грудня відбувся звіт депутатської фракції політичної партії...

У Сумському районі погоджено бюджет на 2025 рік

У Сумському районі погоджено бюджет на 2025 рік

  Днями у Сумській районній раді відбулося засідання постійної...

До Сумської районної ради завітали колядники

До Сумської районної ради завітали колядники

  Сьогодні, у день Різдва Христового, Сумська районна рада...

  • Звітували депутати фракції «Слуга Народу» у Сумській районній раді

    Звітували депутати фракції «Слуга Народу» у Сумській районній раді

  • У Сумському районі погоджено бюджет на 2025 рік

    У Сумському районі погоджено бюджет на 2025 рік

  • До Сумської районної ради завітали колядники

    До Сумської районної ради завітали колядники

ОБҐРУНТУВАННЯ
застосування процедури закупівлі в одного учасника

14 січня 2013 року

1. Замовник:

1.1. Найменування: Сумська районна рада

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 24004422

1.3. Місцезнаходження: Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 97, каб. 27, 3-й поверх, 40009

1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail):

Тертишний Микола Іванович, начальник відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово - господарського забезпечення і обліку; каб. 27, 3-й поверх, вул. Іллінська, буд. 97, м. Суми, Сумська область, тел. (0542) 61-13-94, факс (0542) 60-10-07, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

1.5. Головний розпорядник коштів або орган, до сфери управління якого належить замовник (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Сумська районна рада, ЄДРПОУ 24004422.

1.6. Дата прийняття комітетом з конкурсних торгів замовника рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника: протокол засідання комітету з конкурсних торгів  Сумської районної ради від 11 січня 2013 року.

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету.

3. Інформація про предмет закупівлі:

3.1. Найменування предмета закупівлі: електрична енергія, 40.10.1.

3.2. Кількість товару, вид робіт та послуг: 196000 кВт/год

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: вул. Іллінська, буд. 97,               м. Суми, Сумська область.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: березень - грудень 2013 року.

4. Інформація про учасника процедури закупівлі:

4.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи: Публічне акціонерне товариство « Сумиобленерго».

4.2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 23293513

4.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання/реєстрації фізичної особи, телефон, телефакс.: 40035, вул. Д. Коротченка, 7 м. Суми, Сумська область,  тел. ( 0542) 78-64-25, факс ( 0542) 65-94-49

5. Умови застосування процедури закупівлі в одного учасника: п.2 ч.2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності  при цьому альтернативи.

6. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника:

1. Стаття 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», ст. 5 Закону України «Про природні монополії», розпорядження Антимонопольного комітету України від 12.12.2006 № 537-р «Про затвердження Положення про складання та ведення переліку суб'єктів природних монополій».

2. Відповідно до Переліку суб'єктів природних монополій Сумської області, затвердженого розпорядженням голови Сумського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 15 червня 2005 року № 5-р включено ПАТ «Сумиобленерго» та визначене, як таке, що займає монопольне становище на ринку передачі та розподілу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами за регульованим тарифом у межах території Сумської області.

 

7. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.

- копія ліцензії НКРЕ України від 07.11.2011 ( серія АГ № 578537), що видана ПАТ «Сумиобленерго» на постачання електричної енергії за регульованим тарифом;

- копія ліцензії НКРЕ України від 07.11.2011 ( серія АГ № 578536), що видана ПАТ «Сумиобленерго» на постачання електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами;

- протокол переговорів від 11.01.2013 року між замовником та учасником стосовно закупівлі електричної енергії на 2013 рік.

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів,                                                          

начальник відділу з питань управління

комунальною власністю та фінансово -

господарського забезпечення і обліку

виконавчого апарату Сумської районної ради       _____________       М.І. Тертишний

                                                                                           (підпис, М.П.)        

 

 

Ричкаль Яна Олександрівна,

секретар комітету з конкурсних торгів,

консультант з юридичних питань відділу

з питань організаційного, юридичного та

кадрового забезпечення діяльності виконавчого

апарату Сумської районної ради, (0542) 61-15-57

Ви тут: Головна сторінка ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ Державні закупівлі районної ради Обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (14.01.2013)