Слайди новин

«Сумська весна-2021»

«Сумська весна-2021»

   У зв’язку з відзначенням в області Всеукраїнського Дня...

«Озеленення України»

«Озеленення України»

Голова Сумської районної ради Віктор Химич 10 квітня долучився...

Керівництво Сумського району долучилося до акції «Створюємо ліси разом»

Керівництво Сумського району долучилося до акції «Створюємо ліси разом»

21 березня, у Міжнародний день лісів, стартувала Всеукраїнська акція...

  • «Сумська весна-2021»

    «Сумська весна-2021»

  • «Озеленення України»

    «Озеленення України»

  • Керівництво Сумського району долучилося до акції «Створюємо ліси разом»

    Керівництво Сумського району долучилося до акції «Створюємо ліси разом»

ЗВІТ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника
№ 02 від 11.03.2013 року.

1. Замовник:
1.1. Найменування: Сумська районна рада
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 24004422
1.3. Місцезнаходження: Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 97, каб. 27, 3-й поверх, 40009.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail):
Тертишний Микола Іванович, начальник відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово - господарського забезпечення і обліку; Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 97, каб. 27, 3-й поверх, тел. ( 0542) 61-13-94, факс ( 0542) 60-10-07, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Сумська районна рада, ЄДРПОУ 24004422.
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету.
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування: електрична енергія, 40.10.1
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 196000 кВт/год.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Іллінська, 97, м. Суми, Сумська область.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: березень - грудень 2013 року.
4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender,me.gov.ua
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності): www.sumy-region.gov.ua
4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 8 (751) від 28.01.2013р., оголошення № 020743.
4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: не друкувалася.
4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 28.01.2013р., № 020743/1.
4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: ВДЗ № 9 (752) від 31.01.2013р., повідомлення про акцепт № 041921.
4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 19 (762) від 07.03.2013 року № 083214
4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: не друкувалася.
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 11.01.2013р., 29.01.2013 р.
6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):
11.01.2013р.; 15-00; м. Суми,вул. Іллінська, 97;
29.01.2013 р.; 11-00; м. Суми, вул. Іллінська, 97.
7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ):
249210 грн. 21 коп. з ПДВ
(цифрами)
Двісті сорок дев'ять тисяч двісті десять гривень двадцять одна копійка з ПДВ
(словами).
8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
8.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Публічне акціонерне товариство «Сумиобленерго»
8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: код ЄДРПОУ 23293513.
8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Сумська обл., м. Суми, вул. Д. Коротченка, 7, 40035 тел. (0542) 78-64-25, факс (0542) 65-94-49
9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: Договір від 01.03.2013 р., сума 249210 грн. 21 коп. з ПДВ (двісті сорок дев'ять тисяч двісті десять гривень двадцять одна копійка з ПДВ).
10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): 1,27148 грн. (щомісячно встановлюється відповідними постановами Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері енергетики України.)
11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце): -
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: документи, надані учасником підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- пропозиція на постачання електричної енергії;
- копія ліцензії від 07.11.2011 на постачання електричної енергії за регульованим тарифом;
- копія ліцензії від 07.11.2011 на передачу електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами;
- копія довіреності.
13. Інша інформація:
1. Стаття 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», ст. 5 Закону України «Про природні монополії», розпорядження Антимонопольного комітету України від 12.12.2006 № 537-р «Про затвердження Положення про складання та ведення переліку суб'єктів природних монополій».
2. Відповідно до Переліку суб'єктів природних монополій Сумської області, затвердженого розпорядженням голови Сумського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 15 червня 2005 року № 5-р включено ПАТ «Сумиобленерго» та визначене, як таке, що займає монопольне становище на ринку передачі та розподілу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами за регульованим тарифом у межах території Сумської області.
14. Склад комітету з конкурсних торгів (прізвище, ініціали та посади членів комітету конкурсних торгів):
Тертишний М.І. - голова комітету з конкурсних торгів, начальник відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово - господарського забезпечення і обліку виконавчого апарату Сумської районної ради;
Алєксєєва І.О. - заступник голови комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу з питань організаційного, юридичного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату Сумської районної ради;
Рибальченко Л.А. - секретар комітету з конкурсних торгів, консультант з юридичних питань відділу з питань організаційного, юридичного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату Сумської районної ради;
Хроленко О.В. - член комітету з конкурсних торгів, головний бухгалтер виконавчого апарату Сумської районної ради;
Радченко Л.М. - член комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу з питань організаційного, юридичного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату Сумської районної ради.


Голова комітету з конкурсних торгів,
начальник відділу з питань управління
комунальною власністю та фінансово -
господарського забезпечення і обліку
виконавчого апарату Сумської районної ради _____________ М.І. Тертишний
(підпис, М.П.)


Рибальченко Лілія Анатоліївна,
секретар комітету з конкурсних торгів,
головний спеціаліст відділу з питань
організаційного, юридичного та кадрового
забезпечення діяльності виконавчого
апарату районної ради, (0542) 61-12-73

 

Ви тут: Головна сторінка ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ Державні закупівлі районної ради Звіт про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника (11.03.2013)