Слайди новин

Інформація про проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності

Конкурсний відбір проводиться відповідно до Додатку 2 «Положення про...

Шановні громадяни Сумського району!

Шановні громадяни Сумського району!

   Прийміть щирі вітання від депутатського корпусу районної ради...

  • Інформація про проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності

  • Шановні ветерани та жителі Сумського району!

    Шановні ветерани та жителі Сумського району!

  • Шановні громадяни Сумського району!

    Шановні громадяни Сумського району!

ЗВІТ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
05 від  22.10.2015

1. Замовник.

1.1. Найменування:Сумська районна рада

1.2. Код за ЄДРПОУ:24004422

1.3. Місцезнаходження:Вул. Іллінська, буд. 97, каб. 27, 3-й поверх,  Сумська область,  м. Суми, 40009.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):Тертишний Микола Іванович, начальник відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово – господарського забезпечення і обліку виконавчого апарату Сумської районної ради; каб. 27, 3-й поверх, вул. Іллінська, буд. 97, м. Суми, Сумська область, тел. ( 0542) 61-13-94, факс ( 0542) 60-10-07,  e-mail: smrrada@ukr.net.

2. Предмет закупівлі.

2.1. Найменування:Газ природний,  06.20.1

2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг:34824,36 куб.м.

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:Вул. Іллінська, 97,               Сумська область, м.Суми.

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:жовтень-грудень місяці 2015 року.

3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.

3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі:www.sumy-region.gov.ua.

3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:23.09.2015 р., № оголошення  202310, ВДЗ № 342 (23.09.2015) від 23.09.2015р.

3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:

23.09.2015 р.,  №  оголошення 202310, ВДЗ № 342 (23.09.2015) від 23.09.2015р.

3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:  30.09.2015 р., оголошення №206325, «ВДЗ» 347(30.09.2015)

3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 21.10.2015 р, № 216676 «ВДЗ» №361 (21.10.2015) від 21.10.2015.

4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 18.09.2015р.

5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): Попередні переговори-  18.09.2015р, 10-00, каб. 27, 3-й поверх, вул. Іллінська, буд. 97, м. Суми, Сумська область. ). Остаточні переговори - 24.09.2015р, 9-00, каб. 27, 3-й поверх, вул. Іллінська, буд. 97, м. Суми, Сумська область.

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість):

 

311994 грн 25 коп. з ПДВ.
            (цифрами)

 

Триста одинадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири гривні 25 копійок з ПДВ.
                          (словами)

7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМИГАЗ ЗБУТ».

7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:ЄДРПОУ 39586236.

 

7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс:Вул. Олексія Береста, буд. 21, каб. № 214, Сумська область, м. Суми, 40000., (0542)65-99-30.

8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 12.10.2015., сума- 311994 грн 25 коп. з ПДВ.

9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі:

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель".

11. Інша інформація.

12. Склад комітету з конкурсних торгів:

Тертишний М.І. -  голова комітету з конкурсних торгів, начальник відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово – господарського забезпечення і обліку виконавчого апарату Сумської районної ради;

Тіщенко Л.А. – заступник голови комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу з питань організаційного, юридичного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату Сумської районної ради;

Алєксєєва І.О. –секретар комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу з питань організаційного, юридичного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату Сумської районної ради;

Істраніна В.М. – член комітету з конкурсних торгів, консультант з юридичних питань відділу з питань організаційного, юридичного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату Сумської районної ради;

Хроленко О.В. – член комітету з конкурсних торгів, головний бухгалтер виконавчого апарату Сумської районної ради;

Слухай С.В. –член комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово – господарського забезпечення і обліку виконавчого апарату Сумської районної ради.

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів,                                                          

начальник відділу з питань управління

комунальною власністю та фінансово –

господарського забезпечення і обліку

виконавчого апарату Сумської районної ради         _____________       М.І. Тертишний

                                                                                              (підпис, М.П.)        

 

 

 

 

Алєксєєва Інна  Олександрівна,

секретар комітету з конкурсних торгів,

(0542) 61-12-73

Ви тут: Головна сторінка ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ Державні закупівлі районної ради Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі (21.10.)