Слайди новин

Звітували депутати фракції «Слуга Народу» у Сумській районній раді

Звітували депутати фракції «Слуга Народу» у Сумській районній раді

  25 грудня відбувся звіт депутатської фракції політичної партії...

У Сумському районі погоджено бюджет на 2025 рік

У Сумському районі погоджено бюджет на 2025 рік

  Днями у Сумській районній раді відбулося засідання постійної...

До Сумської районної ради завітали колядники

До Сумської районної ради завітали колядники

  Сьогодні, у день Різдва Христового, Сумська районна рада...

  • Звітували депутати фракції «Слуга Народу» у Сумській районній раді

    Звітували депутати фракції «Слуга Народу» у Сумській районній раді

  • У Сумському районі погоджено бюджет на 2025 рік

    У Сумському районі погоджено бюджет на 2025 рік

  • До Сумської районної ради завітали колядники

    До Сумської районної ради завітали колядники

ЗВІТ

про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

№ 02 від 21.01.2014 року

 

1. Замовник:

1.1. Найменування: Сумська районна рада

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 24004422

1.3. Місцезнаходження: Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 97, каб. 27, 3-й поверх, 40009.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): 

Тертишний Микола Іванович, начальник відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово - господарського забезпечення і обліку виконавчого апарату  Сумської районної ради; Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 97, каб. 27, 3-й поверх, тел. ( 0542) 61-13-94, факс ( 0542) 60-10-07,         e-mailsmrrada@ukr.net

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ):  Сумська районна рада, ЄДРПОУ  24004422.

2. Джерело фінансування закупівлі:  кошти районного бюджету Сумського району.

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування: енергія електрична, 35.11.1

3.2. Кількість товару або обсяг виконання   робіт чи надання послуг: 197886 кВт/год

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Іллінська, 97,              м. Суми, Сумська область.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень - грудень 2014 року.

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: http://www.tender,me.gov.ua/

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності):                       http://www.sumy-region.gov.ua/

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 97 (840) від  09.12.2013р., оголошення № 206041

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнароднародному інформаційному виданні з питань державних  закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України : не друкувалася.

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 09.12.2013р., № 206041/1

4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: ВДЗ № 99 (842) від 16.12.2013р., повідомлення про акцепт  221885

4.7. Дата оприлюднення і номер інформації  про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель  та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: ВДЗ № 6 (852) від 20.01.2014р., № 018780

4.8. Дата оприлюднення і номер інформації  про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: не друкувалася.

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 10.12.2013р.

6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):

22.11.2013р.; 10-00; м. Суми, вул. Іллінська, 97;

10.12.2013 р.; 9-00; м. Суми, вул. Іллінська, 97.

7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ):

273144грн. 10 коп. ( з ПДВ)

           (цифрами)

Двісті сімдесят три  тисячі сто сорок чотири гривні десять копійок  з ПДВ.

              (словами). 

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

8.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Публічне акціонерне товариство «Сумиобленерго».

8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: код ЄДРПОУ 23293513

8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Сумська область, м. Суми, вул. Д. Коротченка, 7, 40035, тел. (0542)     78-64-25, факс (0542) 65-94-49

9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: Договір від 08.01.2014 р., сума273144грн. 10 коп. ( з ПДВ) (Двісті сімдесят три  тисячі сто сорок чотири гривні десять копійок  з ПДВ).

10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):  1,38031грн. (щомісячно встановлюється відповідними постановами Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері енергетики України.)

11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце): -

12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: документи, надані учасником підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:

- пропозиція ціни на енергію електричну;

-- копія ліцензії НКРЕ України від 07.11.2011 (серія АГ № 578537), що видана ПАТ «Сумиобленерго» на постачання електричної енергії за регульованим тарифом;

- копія ліцензії НКРЕ України від 07.11.2011 (серія АГ № 578536), що видана ПАТ «Сумиобленерго» на постачання електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами.

13. Інша інформація:

1. Стаття 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності  при цьому альтернативи.

2. Відповідно до листа Сумського обласного відділення Антимонопольного комітету України від 11.10.2013 р. №3030, Публічне акціонерне товариство «Сумиобленерго»  займає монопольне становище на ринку передачі та розподілу електричної енергії місцевими (локальними) електромережами за регульованим тарифом у межах території Сумської області.

У зв'язку з річною потребою на 2014 рік комітетом з конкурсних
торгів  вирішено здійснити закупівлю енергії  електричної 
в одного учасника.

14. Склад комітету з конкурсних торгів (прізвище, ініціали та посади членів комітету конкурсних торгів):

Тертишний М.І. -  голова комітету з конкурсних торгів, начальник відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово - господарського забезпечення і обліку виконавчого апарату Сумської районної ради;

Рибальченко Л.А.- заступник голови комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу з питань організаційного, юридичного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату Сумської районної ради;

Алєксєєва І.О. - секретар  комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст

відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово - господарського забезпечення і обліку виконавчого апарату Сумської районної ради;

Хроленко О.В. - член комітету з конкурсних торгів, головний бухгалтер виконавчого апарату Сумської районної ради;

Радченко Л.М.  - член комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу з питань організаційного, юридичного та кадрового забезпечення діяльності виконавчого апарату Сумської районної ради.

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів,                                                          

начальник відділу з питань управління

комунальною власністю та фінансово -

господарського забезпечення і обліку

виконавчого апарату Сумської районної ради       _____________      М.І. Тертишний

                                                                                           (підпис, М.П.)        

 

 

 

Алєксєєва Інна Олександрівна,

секретар комітету з конкурсних торгів,

головний спеціаліст відділу з питань

управління комунальною власністю та

фінансово - господарського забезпечення

і обліку виконавчого апарату Сумської районної ради;

 (0542) 61-12-73

Ви тут: Головна сторінка ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ Державні закупівлі районної ради ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника №2