Заступник голови районної ради Анатолій Салогуб підписав розпорядження про скликання двадцять третьої  сесії Сумської районної ради сьомого скликання.

   Пленарне засідання сесії Сумської районної ради розпочнеться 9 листопада 2018 року о 10-й годині у приміщенні адміністративної будівлі Сумської районної ради.

На розгляд сесії районної ради виносяться питання:

  1. Про  внесення   змін   до   Програми  економічного і соціального розвитку Сумського району на 2018 рік.
  1. Про внесення  змін  до рішення Сумської районної  ради від 22.12.2017 р. «Про районний бюджет Сумського району на 2018 рік».
  1. Інші питання.

 

   З метою попереднього обговорення матеріалів та проектів рішень сесії пройдуть засідання постійних комісій районної ради:

   7 листопада 2018 року о 10-00 – спільне засідання постійної комісії районної ради з питань законності, громадського порядку, боротьби з корупцією, регуляторної політики, депутатської діяльності та регламенту; постійної комісії районної ради з питань аграрної політики, земельних відносин, екології та природних ресурсів та постійної комісії районної ради з питань промисловості, будівництва, підприємництва, житлово – комунального господарства, транспорту і зв’язку;

    7 листопада 2018  року  о  13-00  –   спільне    засідання    постійної    комісії районної ради з питань охорони здоров'я, освіти, соціально – культурного розвитку та соціального захисту населення, сім’ї та молоді; постійної комісії районної ради з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету, фінансів та управління комунальною власністю;

    9 листопада 2018 року о 9-30 – засідання президії районної ради.

   На сесію запрошуються: депутати районної та обласної ради, голова  райдержадміністрації та його заступники, прокурор місцевої прокуратури, сільські та селищні голови району, начальники управлінь та відділів райдержадміністрації, керівники районних установ та організацій.

 

 

Ви тут: Головна сторінка Новини УВАГА! 9 листопада 2018 року відбудеться двадцять третя сесія Сумської районної ради