Інклюзивна освіта в Сумському районі

наклейки
Joomla

     Чорнява, завжди усміхнена, семирічна Катруся  Іванова впевнено крокує до дошки зі своєю вірною помічницею – милицею…Без неї самостійно ходити  сьогодні майже не можливо.. Дівчинка прикладає багато зусиль, для того, щоб довести всім, що вона може, вона здатна  рухатися, бо так, як і всі хоче бігати, грати в піжмурки, ладки, в чому їй допомагають педагоги Северинівської загальноосвітньої школи та батьки.

     Таких особливих дітей у навчальному  закладі двоє і тутешні вчителі долучилися до інклюзивного навчання.Керуючись Постановою Кабінету Міністрів  України  від 15.08.2011  “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» наказом Управління освіти, молоді та спорту Сумської РДА від 28. 10.2014 у Северинівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів відкрито клас з інклюзивного навчання. Мрія  Ольги Лістунової -мами дівчинки -здійснилася : їй дуже хотілося, щоб  дитина навчалася серед своїх однолітків, а не  перебувала у певному обмеженому просторі.

     Днями відбувся «круглий стіл на базі Северинівської ЗОШ І – ІІІ ступенів на тему: «Впровадження інклюзивного навчання, реалії, проблеми та перспективи», на якому були присутні: члени  обласної Громадської організації дітей та молоді з ДЦП «Наша родина»,  керівником якої є Людмила Вікторівна Фрунзе, представники інституту післядипломної освіти  та Сумського педагогічного університету, відділу освіти Сумської РДА, дирекція школи та педпрацівники, які викладають предмети в інклюзивному класі. Метою круглого столу було налагодження співпраці між батьками дітей з інвалідністю,  педагогічним колективом та організаціями, які мають відношення до сфери освіти в Сумському районі, а також попередження дискримінації дітей з інвалідністю та  їх родин при організації навчання.

     Зі слів батьків, круглий стіл відбувся в затишній, вони змогли домовитися, аби особливі дітки мали право отримувати гідну освіту, а також  відвідувати корекційні заняття відповідно до їхнього діагнозу. При  цьому було розглянуто низку важливих питань, які необхідно обов’язково вирішувати при здійсненні    інклюзивного навчання особливих дітей.

     В кінці цього заходу Людмила Вікторівна  подарувала директору школи Совенко М.В. книги про інклюзивну освіту, в яких  йдеться, зокрема, про права дитини з особливими потребами.

разработка вышивки
сколько сейчас время