Слайди новин

Президент України з робочим візитом відвідав Сумщину

Президент України з робочим візитом відвідав Сумщину

  27 березня Президент України Володимир ЗЕЛЕНСЬКИЙ здійснив робочу...

Народний депутат України Михайло Ананченко: «Сумщина потребує ППО»

Народний депутат України Михайло Ананченко: «Сумщина потребує ППО»

  «Не можна мовчати про Сумщину!»: народні депутати просять...

  • Президент України з робочим візитом відвідав Сумщину

    Президент України з робочим візитом відвідав Сумщину

  • Голова Сумської районної ради Геннадій Дем'яненко: «СБУ – це сучасна спецслужба»

    Голова Сумської районної ради Геннадій Дем'яненко: «СБУ – це сучасна спецслужба»

  • Народний депутат України Михайло Ананченко: «Сумщина потребує ППО»

    Народний депутат України Михайло Ананченко: «Сумщина потребує ППО»

ЗВІТ

про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

                                               01 від 19.03.2012

1. Замовник:

1.1. Найменування: Сумська районна рада

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 24004422

1.3. Місцезнаходження: вул. Шкільна, буд. 16 А, с.Косівщина, Сумський район, Сумська область, 42342

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Білоус Павло Іванович, начальник відділу з питань управління комунальною власністю та фінансово - господарського забезпечення і обліку, м.Суми, вул. Іллінська, 97 Сумська область, тел. ( 0542) 61-13-94, факс ( 0542) 60-10-07, e-mail: smrada@sm.ukrtel.net.

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Сумська районна радаідентифікаційний код за ЄДРПОУ 24004422.

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету, державного бюджету,  суб'єктів підприємницької діяльності

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування:  електрична  енергія ( код ДК 016-97 - 40.10.1)

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

205000 кВт.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Іллінська, 97, м.Суми, Сумська область.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: лютий - грудень 2012 року.

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі 2наявності): symu-region.gov.ua.

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 20.02.2012р. № 077475;  « ВДЗ» № 22 ( 624).

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: не друкувалася.

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 20.02.2012р. № 077475/1.

4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 24.02.2012 р. № 099486; « ВДЗ»  № 24(626).

4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:  19.03.2012 р. № 130537; ВДЗ  №34 (636).

4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: -

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 31.01.2012р.

6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): 03.02.2012;

11-00; М.Суми, вул. Іллінська, 97.

 

7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ),

 280208,76 грн. з ПДВ  ;

         (цифрами)

(Двісті вісімдесят тисяч двісті вісім гривень сімдесят шість копійок) з ПДВ;

                     (словами)

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

8.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Публічне акціонерне товариство « Сумиобленерго».

8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: ЄДРПОУ  23293513

8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: : 40024, вул. Прокоф'єва, 9 м.Суми,  Сумська область, тел.       ( 0542) 65-93-55, факс ( 0542) 65-96-15.

9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: Договір від 12.03.2012р., Сума 280208,76 грн. з ПДВ(Двісті вісімдесят тисяч двісті вісім гривень сімдесят шість копійок) з ПДВ;

 10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): 1,367 грн./ 1 кВт.

11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце): -

12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель": документи, надані учасником  підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям.

13. Інша інформація: відсутність конкуренції ( підтверджується   листом Сумського обласного територіального відділення  Антимонопольного комітету України за

№ 01-26/339 від 02.02.2012р.)

14. Склад комітету конкурсних торгів (прізвища, ініціали та посади членів комітету конкурсних торгів):

Білоус П.І. - голова комітету з конкурсних торгів;

Алєксєєва І.О. - заступник голови з конкурсних торгів;

Дробязко О.В. - секретар комітету з конкурсних торгів;

Хроленко О.В. - член комітету з конкурсних торгів;

Рибальченко Л.А. - член комітету з конкурсних торгів.

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів,

начальник відділу з питань управління

комунальною власністю, фінансово -

господарського забезпечення і обліку

районної ради                                                                                                      П.І.Білоус

 

М.П.

Ви тут: Головна сторінка ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ Державні закупівлі районної ради Звіт про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника.